Söz konusu 10 üretici firmaya yaklaşık 3 ay boyunca hedef pazar analizi ve ticari istihbarat konularında birebir online danışmanlık hizmeti verilecek. Danışmanlık kapsamında; Hedef pazar belirlenmesi firma çalışanları ile çalışılarak firmaya ve ürüne özgü pazar belirleme yöntemlerinin geliştirilmesi ve pazarların belirlenme sisteminin kurulması, Firmanın ürünü/ürünleri bazında hedef pazarlarının belirlenmesi ve sonraki süreçte bu araştırmaların firma tarafından güncellenmesi konusunda eğitim, yönlendirme ve danışmanlık verilmesi, Uluslararası düzeyde rekabet edebilecek rakip firmaların araştırılması ve belirlenmesi, bu firmaların hedef pazarlarımızdaki müşterilerinin araştırılması ve rakip analizlerinin yapılması, Bu çerçevede hedef pazara giriş stratejilerinin belirlenmesi, pazara girişte hedeflenecek müşteri tipinin belirlenmesi (ithalatçı-bayii-toptancı veya perakendeci vb.) gibi çalışmalar yapılacaktır.