Teknik Destek NEDİR?
Teknik Destek Ne DEĞİLDİR?
PROGRAMIN AMAÇ VE ÖNCELİKLERİ
Ajans tarafından sağlanacak teknik desteğin amacı, bölgedeki (Diyarbakır ve Şanlıurfa) yerel aktörlerin bölgesel kalkınma açısından önem arz eden, ancak kurumsal kapasite eksikliği nedeniyle hazırlık ve uygulama aşamalarında sıkıntı ile karşılaşılan çalışmalarına destek sağlamaktır. Ajans tarafından sağlanacak teknik destek; Ajans tarafından yayınlanan herhangi bir proje teklif çağrısı ile ilişkilendirilmemek koşuluyla;
Kapsamaktadır.
PROGRAMIN BÜTÇESİ
Toplam Kaynak Tutarı: 130.000,00 TL
Azami Maliyet: 15.000,00 TL
Bu program kapsamında verilecek teknik destekler için Ajansın 2011 yılı bütçesinden tahsis edilen toplam kaynak tutarı 130.000,00 TL’dir.
Teknik desteğin hizmet alımı yoluyla sağlanması durumunda; her bir teknik desteğin Ajansa toplam maliyeti 15.000,00 TL’yi aşamaz.
BAŞVURU ŞEKLİ VE YAPILACAK İŞLEMLER
Teknik Destek Başvuru Formu ve Diğer Belgeler
Başvurular, bu rehberin ekinde bulunan Teknik Destek Başvuru Formu (EK-A) ve talep edilen diğer belgeler (EK-B, EK-C) ile birlikte yapılmalıdır. Bu belgeler, Karacadağ Kalkınma Ajansı’ndan, Şanlıurfa Yatırım Destek Ofisi’nden veya aşağıdaki internet adreslerinden temin edilebilir.
Başvurular Nereye ve Nasıl Yapılacaktır?
Potansiyel başvuru sahiplerinin; proje başvurularını matbu olarak Ajansa sunmadan önce Ajansın internet sitesinden erişilebilecek bilgi sistemindeki Başvuru Veri Giriş Formunu (BVGF) doldurarak bilgi sistemine yüklemeleri zorunludur. Ayrıca, bu formun matbu nüshası (çıktısı) da Başvuru Formuna eklenmelidir. Sistem, yapılan başvurular için otomatik olarak bir başvuru kodu üretecek olup, bu kod başvuru sürecindeki tüm işlemlerde kullanılacaktır.
Proje başvuruları, kapalı zarf içinde taahhütlü posta yoluyla, kargo şirketiyle veya elden (elden teslim eden kişiye, imzalı ve tarihli bir Alındı Belgesi verilir) aşağıdaki adreslere yapılır.
DİYARBAKIR BAŞVURU BÜROSU
KARACADAĞ KALKINMA AJANSI
Program Yönetim Birimi
Selahattini Eyyubi Mah. Urfa Bulvarı 1.Km No: 15/A PK: 21080
Bağlar/DİYARBAKIR
ŞANLIURFA BAŞVURU BÜROSU
KARACADAĞ KALKINMA AJANSI
Şanlıurfa Yatırım Destek Ofisi
SGK Binası, Paşabağı Mahallesi, Adalet Caddesi No: 7/A ŞANLIURFA
BAŞVURULARIN ALINMASI İÇİN SON BAŞVURU TARİHİ
Son Başvuru Tarihi: 31.12.2011
Saati: 18.00
Programa başvuruda bulunmak isteyenler bu tarihi beklemek zorunda değildirler.
Son başvuru tarihi ve saatinden sonra yapılan başvurular, teslim alınmayacak ve hiçbir şekilde değerlendirilmeyecektir.
Posta veya kargo şirketinden kaynaklanan gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
Daha fazla bilgi almak için sorularınızı, teklif çağrısının referans numarasını açık bir şekilde belirterek, elektronik posta ya da faks ile aşağıdaki adrese veya faks numarasına gönderebilirsiniz.
E-posta adresi: pyb@karacadag.org.tr
Fax:+90 (412 237 12 74)
Başvuru Rehberi için tıklayınız.
Başvuru Formu ve Ekleri için tıklayınız.
Program Broşürü için tıklayınız.
Başvuru Veri Giriş Formu için tıklayınız.