Cmc'den Şanlıurfa'ya 1.500 Kişilik Çağrı Merkezi

6 Ağustos 2012 Pazartesi 17:57
  • Cmc'den Şanlıurfa'ya 1.500 Kişilik Çağrı Merkezi
  • Cmc'den Şanlıurfa'ya 1.500 Kişilik Çağrı Merkezi
  • Cmc'den Şanlıurfa'ya 1.500 Kişilik Çağrı Merkezi
  • Cmc'den Şanlıurfa'ya 1.500 Kişilik Çağrı Merkezi

Dünyanın en büyük çağrı merkezi firmalarından biri olan CMC, Şanlıurfa’da 15 milyon TL yatırım ile 1.500 kişiyi istihdam edeceği çağrı merkezi açacak. Türkiye’de toplam 3.200’den fazla çalışanı bulunan CMC’ye Karacadağ Kalkınma Ajansı Şanlıurfa Yatırım Destek Ofisi yatırım sürecinde aktif olarak destek verdi. Ajans uzmanları, CMC’ye aralarında; uygun yerin tespiti, teşvik uygulamalarındaki fırsatlar, eleman teminin bulunduğu birçok alanda hizmet sundu. CMC İnsan Kaynakları sorumluları, personel alımlarına ilişkin mülakatları Karacadağ Kalkınma Ajansı Şanlıurfa Yatırım Destek Ofisi’nde gerçekleştirdi.

CMC Şanlıurfa Çağrı Merkezi yüksek standartlar ve ileri teknolojik altyapının yanı sıra, bulunduğu çevre ve doğa ile uyumlu, yenilenebilir enerji kaynaklarının kullanıldığı 'yeşil bina' olarak tasarlanıyor. CMC Genel Müdürü Metin Tarakçı, Şanlıurfa'da açılacak çağrı merkezi ile ilgili olarak, "Buradaki yatırımımızın hem bölgeye hem de sektörümüze yeni bir soluk getireceğine inanıyoruz. Sektörümüzün Anadolu'da büyümesi için sunulan teşvik imkânlarından yararlanarak, açacağımız yeni merkezlerle istikrarlı büyümemizi sürdürmeyi hedefliyoruz" açıklaması yaptı.
Metin Tarakçı'nın verdiği bilgiye göre şirket ilk Anadolu yatırımı olan Malatya'da 2009 yılında 250 kişilik bir ekiple hizmet vermeye başladı. Bugün ise Malatya'da 1.500 kişiyi istihdam ediyor. Şanlıurfa'da açılacak çağrı merkezi gençlere sunduğu iş imkânlarıyla birlikte, bölge ekonomisine katkı sağlayacak.
Türkiye'nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden olan CMC, 3.200'ün üzerindeki çalışanıyla, dördü İstanbul'da, biri Malatya'da olmak üzere beş ayrı yerde faaliyet gösteriyor. Sektöründe lider 70'in üzerinde iş ortağına çağrı merkezi hizmeti sağlayan CMC, Tele-Satış, Tele-Pazarlama, Müşteri Hizmetleri, Tahsilat Yönetimi, Teknik Destek ve Sosyal Medya Hizmetleri olmak üzere müşterilerin ihtiyaçlarına özel çözümler üretiyor.