Karacadağ Kalkınma Ajansı’na 25.01.2006 tarih ve 5449 sayılı Kalkınma Ajanslarının Kuruluşu, Koordinasyonu ve Görevleri Hakkında Kanun ile 25.07.2006 tarih ve 26239 sayılı Resmî Gazete’de yayınlanan Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği hükümleri çerçevesinde; Diyarbakır ve Şanlıurfa Bölgesinin kalkınması ve gelişmesine hizmet etmek isteyen, esnek ve dinamik çalışabilen, yaratıcı ve analitik düşünebilen, takım çalışmasına yatkın, kendiliğinden iş yapabilme becerisine sahip, kendine güvenen, iletişime açık, pozitif düşünen, üretken, değişen çalışma koşullarına kolay uyum sağlayabilen ve seyahat engeli olmayan 2 (iki) Uzman Personel (Mimar ve Ziraat Mühendisi), 1 (bir) İç Denetçi ve 3 Destek Personeli (Yönetici Asistanı, Bütçe Muhasebe ve Finans Görevlisi, Büro ve Arşiv Görevlisi) alımı amacıyla yapılan PERSONEL GİRİŞ SINAVI İLANI çerçevesinde 5 Eylül 2011 günü başlayan başvuru süreci 21 Eylül 2011 günü saat 17.00 itibariyle sona ermiştir.
Karacadağ Kalkınma Ajansında “Uzman Personel” olarak istihdam edilmek üzere herhangi bir başvuru yapılmamıştır. “İç Denetçi” olarak istihdam edilmek üzere toplam 1 (bir) ve Destek Personeli (Yönetici Asistanı, Bütçe Muhasebe ve Finans Görevlisi, Büro ve Arşiv Görevlisi) olarak istihdam edilmek üzere toplam 38 (otuz sekiz) başvuru dosyası elden veya postayla Ajansımıza ulaşmıştır.
Ajans Genel Sekreterliğince oluşturulan Değerlendirme Komisyonu marifetiyle, 25.07.2006 tarih ve 26239 sayılı Resmî Gazete’de yayınlanan Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliğinin “Başvuruların Değerlendirilmesi” başlıklı 12 inci maddesi gereği, başvuru dosyaları üzerinde Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği ile Personel Giriş Sınavı İlanında belirtilen kriterler (Alan, KPSS, KPDS ve İş Tecrübesi) dikkate alınarak yapılan ilk değerlendirme sonucunda belge ve bilgileri tam olan, nitelikleri istihdam edilecek branşa uygun ve en fazla geçerli niteliğe sahip ekli listelerde ismi ve diğer bilgileri yazılı toplam 1 (bir) adayın “İç Denetçi” ve 4 (dört) adayın Yönetici Asistanı ve 4 (dört) adayın da Bütçe Muhasebe ve Finans Görevlisi pozisyonunda değerlendirilmek üzere Sözlü Yarışma Sınavına (mülakat) davet edilmesi uygun görülmüştür.
Büro ve Arşiv Görevlisi pozisyonu için 2 başvuru yapılmış olup her iki adayın da branşları uygun olmadığı için bu pozisyon için hiçbir aday Sözlü Yarışma Sınavına (mülakat) davet edilmemiştir.
1. Sözlü Yarışma Sınavı, 3 Ekim 2011 Pazartesi günü Selahattini Eyyubi Mah. Urfa Bulvarı No: 15/A Bağlar/DİYARBAKIR adresinde bulunan Karacadağ Kalkınma Ajansı Hizmet Binası’nda yapılacaktır.
2. Sözlü Yarışma Sınavına (mülakat) girmeye hak kazanan adaylar, 3 Ekim 2011 Pazartesi günü saat 10.00’da nüfus cüzdanı veya sürücü kimlik belgesi gibi fotoğraflı ve onaylı bir kimlik belgesiyle sınav yerinde hazır bulunmalıdır.
3. Adaylar, isimlerinin yer aldığı listedeki sıra numarasına göre sözlü yarışma sınavına (mülakata) alınacaktır. Sınav, saat 10.00’da başlayacak ve zorunlu aralar (ihtiyaç, yemek… vb) dışında kesintisiz olarak o günkü listede yer alan tüm adayların sınavı (mülakatı) tamamlanıncaya kadar devam edecektir.
4. Sınava (mülakat) katılacak tüm adaylara şimdiden başarılar diliyor, tereddüt edilen konularda Ajansımıza ait aşağıda belirtilen telefon ve faks numaraları ile e-postadan bize ulaşılması halinde yardımcı olmaktan memnuniyet duyacağımızı belirtmek istiyoruz.
5. Sınav için Ajansımıza başvuruda bulunan bütün adaylara çok teşekkür ediyor; çalışmalarında başarılar diliyoruz.
İlgililere saygıyla duyurulur. 27.09.2011
AJANS GENEL SEKRETERLİĞİ
Ayrıntılı Bilgi İçin;
Mustafa AVCI – İnsan Kaynakları Görevlisi
Tel: (0412) 237 12 16-17
Faks: (0412) 237 12 14
E-posta: [email protected]
3 EKİM 2011 TARİHİNDE SINAVA GİRECEK ADAYLARIN LİSTESİ için tıklayınız.
SINAVA BAŞVURAN ADAYLARIN PUAN LİSTESİ için tıklayınız.